Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
Brief background
About the Publisher
Editorial Team
Privacy Statement
Issues
Current
Archives
Editorial Policy
Focus and Scope
Open Access Policy
Open science compliance
About the DEIA Principles
Ethics Policy
Peer Review Process
Guidelines for declaring conflicts of interest
Plagiarism
Quarentine
Periodicity
Archiving
Copyright Policy
Persistent digital identifier (ORCID iD)
CrossMark Policy
Editorial Development Plan (EDP)
Publication Fees
Sources
Indexing sources
Disclosure sources
Social media
Metrics
Submissions
Announcements
Contacts
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2015): May/Aug.
Vol. 4 No. 2 (2015): May/Aug.
Published:
2015-11-09
Editorial
Editorial
REGEPE Editorial
PDF (Português (Brasil))
Research article (Theoretical-empirical)
MENTALIDADE EMPREENDEDORA NO LITORAL NORTE PAULISTA: UMA INVESTIGAÇÃO COM DISCENTES DE ENSINO SUPERIOR
Ricardo de Lima Ribeiro, Elvira Aparecida Simões de Araujo, Edson Aparecida de Araujo Querido Oliveira
03-32
PDF (Português (Brasil))
COMPORTAMENTO EMPREENDEDOR E TRAJETÓRIA EMPRESARIAL DE FUNDADORES DE MPES EM BARÃO DE COCAIS/MG
Wendel Alex Castro Silva, Rosimar Aparecida da Fonseca, Elisson Alberto Tavares Araújo
33-65
PDF (Português (Brasil))
MANIFESTAÇÃO DA ORIENTAÇÃO EMPREENDEDORA EM UMA ORGANIZAÇÃO SEM FINS LUCRATIVOS
Fabrício Martins Lacerda, Ana Claudia Belfort, Cristina Dai Prá Martens
66-95
PDF (Português (Brasil))
CAPITAL SOCIAL E RELACIONAMENTOS INTER E INTRARREGIONAIS EM ARRANJOS PRODUTIVOS LOCAIS: ESTUDO NO APL CALÇADISTA DE NOVA SERRANA/ MG
Ana Cláudia Azevedo, Daniel Jardim Pardini, Gustavo Leonardo Simão
96-132
PDF (Português (Brasil))
RADAR DA INOVAÇÃO: UM ESTUDO DE CASO DAS PRESTADORAS DE SERVIÇO DE BRASÍLIA/DF
Leandro Cunha Simões, Michel Angelo Constantino de Oliveira, Dany Rafael Fonseca Mendes, Adalberto Amorim Pinheiro
133-152
PDF (Português (Brasil))
UNDERSTANDING ORGANIZATIONAL CULTURE IN A SMALL FAMILY FIRM
Gustavo José da Nóbrega Danda, Denize Grzybovski
153-182
PDF (Português (Brasil))
AS ESTRATÉGIAS DOS FORNECEDORES DE MARCAS PRÓPRIAS E O SEU PODER DE NEGOCIAÇÃO FRENTE AOS VAREJISTAS: UM ESTUDO COM PEQUENOS FABRICANTES
Daniel Luís Arenhardt, Luciana Flores Battistella, Márcia Zampieri Grohmann
183-218
PDF (Português (Brasil))
GESTÃO DO MARKETING EM MICRO E PEQUENAS EMPRESAS
Ricardo Limongi França Coelho, Jaquelyne Resende de Miranda, Altair Camargo Filho, Maria Salete Batista Freitag, Marcos Inácio Severo de Almeida
219-250
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Publisher
Make a Submission
Make a Submission
issn_novo
Classification QUALIS 2017-2020: A3
ISSN: 2965-1506 (new)
GA
0.7
2023
CiteScore
15th percentile
Powered by
Associated to:
Keywords
Current Issue
Flag counter