Vol. 6 No. 2 (2017): May/Aug.
Editorial
-
A Pesquisa é mais Importante do que o Artigo
Visualizações do artigo: 3235 PDF (Português (Brasil)) downloads: 912
Research article (Theoretical-empirical)
-
The Influence of Cognitive and Affective Aspects of Women Entrepreneurs in Different Stages of a Business
Visualizações do artigo: 3629 PDF (Português (Brasil)) downloads: 1239 -
Factors and Approaches of Entrepreneurial Intention
Visualizações do artigo: 3267 PDF downloads: 1277 -
Evaluation of Property to Be An Entrepreneur: A Measurement Proposal of this Construct
Visualizações do artigo: 3005 PDF (Português (Brasil)) downloads: 931 -
The Impact of Innovation Capacity in the Performance of Product Innovation in Smes in the Industrial Sector
Visualizações do artigo: 3581 PDF (Português (Brasil)) downloads: 939 -
Innovative Capacity: An Exploratory Study in Organizations of the Mechanical Metal Segment in the South Brazil
Visualizações do artigo: 3535 PDF (Português (Brasil)) downloads: 1670 -
The “ABC” of Entrepreneurship Education: A Literature Review about Methods and Practices of Entrepreneurial Education
Visualizações do artigo: 5617 PDF (Português (Brasil)) downloads: 1946 -
Entrepreneurial Orientation: Evidence of its Manifestation in Four Project Management Offices
Visualizações do artigo: 2924 PDF downloads: 861
Case study
-
Lições de um Empreendimento: O Caso de uma Indústria de Alimentos
Visualizações do artigo: 5035 PDF (Português (Brasil)) downloads: 1314